Будівництво не зупиняється навіть у кризовий час і тому, будівельний бізнес - цікавий напрямок докладання зусиль майстрів, які володіють будівельними спеціальностями.
Багато фахівців мріють про відкриття своєї справи, але їх зупиняє страх конкуренції з великими будівельними компаніями.
Щоб зробити успішний старт майбутньому підприємцю потрібно володіти великим капіталом або почати працювати в новому перспективному напрямку, де попит на продукцію та послуги може бути великим, а конкуренція поки незначна.
Продаж і використання світної продукції тм Acmelight в будівництві - це цікава бізнес-ідея з вкладеннями до 10 тисяч Euro.
Деякі приклади ідей застосування світної продукції (світних фарб, штукатурок, заповнювачів швів, світних каменів тощо) будівельною компанією інноваційного спрямування:
- Оформлення інтер'єрів та екстер'єрів нічних клубів, розважальних центрів, дитячих ігрових майданчиків, центрів дозвілля, цирків і концертних майданчиків, паркових зон тощо.
- Фарбування виробів спеціального призначення (огорожі, люки, таблички).
- Оформлення інтер'єрів квартир і офісів («зоряне небо», фарбування дверних прорізів, вимикачів тощо).
- Прийом замовлень для художників - оформлювачів (світні малюнки на стінах і стелях, інших елементів інтер'єру).
- Виконання загальнобудівельних робіт з використанням світної продукції в ландшафтному дизайні («місячні доріжки», світні скульптури та альтанки)
- Інтер'єр торгових трейлерів, прогулянкових трамвайчиків і катерів тощо.
Потенційні покупці:
Великі та середні будівельні компанії, окремі замовники - компанії і фізичні особи.
Початкові вкладення: витрати на відкриття підприємництва, оренда невеликого офісного приміщення (до 10 кв. м) з оформленням демонстраційної кімнати (надаємо всі необхідні зразки для облаштування); закупівля світної продукції в необхідному асортименті на суму від 5000 Euro (спеціальні дилерські ціни); створення привабливого сайту (надаємо допомогу); реклама та поліграфія (надаються приклади і макети); зарплата будівельників, менеджера і дизайнера.
Рекомендована націнка на світну продукцію: від 50% до 150% залежно від напрямку, категорії покупців (кінцевий або посередник) і домовленості з партнерами.
Як рекламувати і продавати продукцію:
Як і всі послуги в сфері будівництва та декору: оголошення, статті, відвідування потенційних клієнтів. Можна зробити альбом фотографій для демонстрації на виїзді, а також зробити листівки, флаєри, буклети і роздавати потенційним покупцям (витрати, наприклад, на 1000 листівок - до 30 Euro). Наша компанія надасть Вам шаблони листівок, варіанти «працюючих оголошень» і цікаві фотографії продукції та результатів її застосування, а також сертифікати якості та гігієнічний висновок на продукцію.
Демонстраційне приміщення - невелика (2 кв. м) темна кімната, в якій Ви зможете розташувати зразки готової продукції, фарбувань по різних поверхнях. Наявність наочного матеріалу просто необхідно, позаяк замовник повинен спочатку розуміти, який ефект він отримає в результаті фарбування або ін. застосування.
Компанія Acmelight проводить навчальні майстер-класи для майстрів-будівельників, а також надає докладні друковані та відео-інструкції по нанесенню світної фарби, декоративних штукатурок, світних заповнювачів швів, виготовлення декоративних стель, світних доріжок тощо.
Для закупівлі продукції за спеціальними дилерським цінами Вам необхідно укласти договір з компанією Acmelight. Вам буде надано сертифікат офіційного дилера Acmelight і Ви будете єдиним продавцем світної продукції у Вашому місті.