Почати свою справу мріють багато, але далеко не у всіх виходить. І причина тут не у відсутності коштів, а в помилковому підході до самого процесу. Багато підприємців-початківців при виборі напрямку діяльності йдуть вже протоптаною стежкою і починають пропонувати те, що вже роблять багато. Численна і часом досить сильна конкуренція зводить нанівець всі зусилля і бізнес просто згасає. Що ж робити? Відповідь очевидна - шукати унікальний продукт на ще не зайнятих ринкових нішах. Так, таких продуктів небагато і зусиль на просування необхідно витратити більше, але в результаті Ви зможете запропонувати те, чого немає в інших. А значить - виділитися, що важливо на початковому етапі.

Одним з таких інноваційних продуктів є світні продукти Фабрики з виробництва матеріалів, що світяться Acmelight. Якщо Вам цікаво працювати з матеріалами для дизайну і оздоблювальних робіт в будівництві і ремонті, то відкриття магазину з продажу світних продуктів - це Ваш шлях.

Хто буде купувати світні продукти

Світні продукти включають в себе такий перелік товарів: світна люмінесцентна фарба, світна флуоресцентна фарба, світловідбиваюча фарба, декоративні світні матеріали, матеріали для систем безпеки, світні пісок і камені, світні полімер і фотопапір,світний лак для нігтів. Виходячи з номенклатури зрозуміло, що світна продукція буде цікава дизайнерам всіх напрямків, будівельникам і оздоблювальникам, підприємствам і організаціям, фотографам і поліграфічним центрам, студіям краси і флористам. Тобто різноманіття сфер застосування забезпечить інтерес фахівців з різних галузей.

Формат магазину

Формат магазину залежить від багатьох факторів: оптовий або роздрібний, магазин - торгова точка або магазин - салон, окремий магазин або всередині чинного торгового комплексу та ін.

Ідеальний варіант - магазин салон площею 20 м2, обладнаний демонстраційною кімнатою. Що являє собою демонстраційна кімната? Це закрите приміщення площею 2,5 м2, де виставлені зразки світних виробів і готові вифарбовування. Справ в тому, що світний ефект покритих світною фарбою виробів можна спостерігати в умовах повної темряви, що неможливо відтворити в умовах звичайної роботи магазину. А цілком природно, що потенційний покупець захоче сам на власні очі переконатися у світному ефект продукції. Така демонстраційна кімната дуже допомагає в продажах.

Номенклатура товару для магазину

Асортимент пропонованої світної продукції залежить від напрямків, які планує освоювати підприємець, але для великих обсягів продажів а, отже, більш ефективного використання торгової площі пропонувати потрібно всю номенклатуру. Тим більше, що регулярно закуповуючи в великому асортименті і обсязі можна отримувати від компанії АкміЛайт хороші дилерські знижки. Для цього необхідно отримати статус офіційного дилера компанії. Такий статус дає численні привілеї для покупця: можливість бути єдиним представником у своєму регіоні, спеціальні дилерські ціни, технічна підтримка, консультації з продажу, забезпечення рекламними матеріалами.

Рентабельність бізнесу і окупність вкладень

Загальну рентабельність бізнесу може оцінити тільки власник, але окупність вкладень на закупівлю світних матеріалів компанія АкміЛайт визначає виходячи з досвіду продажів своїх покупців. Як правило, якщо рекламна компанія і процес продажів налаштований правильно, цей термін початкових вкладень становить від 3-х місяців, а дохід збільшується в міру зростання популярності магазину.

Цікавість до світної продукції Acmelight™ зростає з кожним роком, а значить - перспективи магазину з продажу світної продукції найоптимістичніші. Отримати детальну інформацію про відкриття бізнесу з продажу світної продукції можна у менеджерів компанії.

Марина БОБРОВА