Кожен виробник, який вже вийшов на певний рівень свого виробництва, замислюється над збільшенням реалізації, а значить, починає шукати нові канали збуту. Виправданою у всіх країнах і практично у всіх бізнесах системою збуту є продажі через дилерську мережу. Але дилер, у свою чергу, може побудувати свою субдилерську мережу. Дилер укладає договір з Acmelight і бере на себе певні зобов'язання щодо закупівлі світної продукції. І тут можливі кілька варіантів роботи дилера:

  • дилер сам займається продажами світної фарби ТМ Acmelight;

  • дилер шукає субдилерів (посередників), які будуть безпосередньо займатися продажами світної продукції;

  • комбінована схема, що поєднує перші 2 варіанти роботи.

Принцип роботи субдилерської мережі

Робота субдилерської мережі аналогічна роботі дилерської мережі. Якщо в дилерській мережі вгорі ієрархії стоїть компанія-виробник, то в субдилерській - безпосередньо дилер компанії-виробника:

На початковому етапі побудови субдилерської мережі дилер визначається як він буде створювати субдилерів: за напрямками діяльності або по регіонах. Якщо дилер підписав договір, де за ним закріплена значна територія, то є сенс умовно розділити територію на регіони і вже в розрізі кожного регіону створювати дилерів за напрямками.

Приклад (повну інформацію про розподіл можна отримати у менеджера компанії):

Тобто дилер визначає для себе скільки субдилерів йому необхідно для виконання своїх дилерських зобов'язань. Припустимо, дилер підписав договір на обов'язкову щомісячну закупівлю 200 літрів фарби, то приклад розподілу планів по субдилерам буде виглядати наступним чином:

Кожен субдилер має свій план із закупівель світної продукції, який враховує специфіку бізнесу партнера і потенційні можливості регіону.

Основні завдання дилера, який робить ставку на розвиток субдилерської мережі:

  1. Забезпечити наявність продукції на своєму складі для оперативних поставок

  2. Надання всілякої допомоги і підтримки своїм партнерам у вигляді реклами, інформування потенційних покупців, консультацій, проведення презентацій, технічних нарад та майстер класів

Щоб побудувати працюючу мережу недостатньо буде дзвінків і листування, потрібно буде особисто об'їхати обрані регіони, познайомитися з майбутніми субдилерами і правильно поставити їм завдання. Зате налагоджена мережа може забезпечити стійку реалізацію, а значить - постійний дохід.

Систему знижок в своєму регіоні дилер визначає сам в залежності від планів субдилерів і своїх витрат. У перші місяці, коли тільки створюється мережа, говорити про надприбутки не доведеться, але потім, коли витрати дилера будуть складатися тільки з витрат на рекламу, прибуток буде радувати творця. Про секрети оптимізації витрат розкажуть менеджери з продажів Акмілайт.

Чим цікавий такий бізнес

А цікавий він в можливості тиражування. Тобто відпрацювавши систему в одному регіоні, дилер може взятися за розвиток другого регіону, тим самим збільшуючи свій дохід. Збільшуючи обсяги закупівель у компанії - виробника, можна отримати додаткові бонуси і преференції, а роблячи великі закупівлі можна заощадити на вартості доставки.

Висновок

Якщо у Вас вже є досвід створення дилерської мережі, то це Ваш шлях. Але навіть, якщо не було такого досвіду, але є відмінні організаторські здібності, то за допомогою фахівців Acmelight Ви зможете побудувати добре працюючу субдилерську мережу.

Марина БОБРОВА