AcmeLight в моєму місті

Ще новини

Цього з нетерпінням чекали не тільки рекламщики, а й звичайні люди. Згідно із проведеними соціологічними опитуваннями реклама на асфальті з використанням фарб, що світяться Acmelight™ сприймається більше 80% респондентів не просто позитивно, але і викликає інтерес, що багато разів перевищує інтерес до звичайної реклами.

Більшість опитуваних молодих людей у віці від 18 до 25 років сказали, що довіри до світної рекламі більше; у віці від 25 до 40 років думають, що компанії, які замовляють світну рекламу більш креативні, а значить можуть запропонувати більш цікаві товари і послуги.

За всіма припущеннями, реклама на асфальті, завдяки простоті і відносній дешевизні стане хітом 2016 року.