Виробники пакувальної продукції або ж компанії, які думають про дизайн товарів. Прийшов час розповісти, як зробити товар на 75% помітніше без великих фінансових вкладень.

Дизайн продукції може як залучити покупців, так і навпаки відштовхнути. Якою б суперскою не була продукція - 60% її успіху залежить від дизайну упаковки. Великі компанії, що займаються серійним випуском продуктів раз на 1-2 роки змінюють упаковки на більш цікаві. І це не через те, що не подобається дизайн. Тренди - саме вони змушують постійно думати про нові зображення на продукції. Те, що було модним у 90-х, зараз вже буде здаватися застарілим. У 2018 році пішла гонитва за новим і футуристичним.

Вигадати щось нове стає складніше. Деякі компанії наймають команди дизайнерів для розробки нової упаковки. Це витрати на роботу, а потім на виробництво. Але все можна спростити і зробити набагато цікавіше.

Наведемо приклад всесвітньо відомої марки пива. Вони розробили унікальний дизайн пивних банок і пляшок, який підняв продажі в клубах на 40%. Як? Вони нанесли новий малюнок за допомогою флуоресцентної фарби. Пляшки в барі і в холодильнику починають світиться при увімкнених ультрафіолетових лампах і більш помітні в холодильниках.

Залишається питання, як це зробити в наших країнах? А відповідь дуже проста. Налагодити друк малюнків за допомогою фарби AcmeLight Fluorescent. Наша фарба створена для будь-яких поверхонь: папір, скло, метал, пластик та інше. Фарба дуже яскрава в денному освітленні, а з ультрафіолетовим світлом набуває "кислотних" кольорів і яскраво світиться.

Але це ще не кінець. Так само є можливість друку і світними фарбами, AcmeLight™. Компанія не залишила без уваги і такий вид унікального дизайну. Фарба відмінно підійде для пакетів, пластикових пляшок і пакувального паперу. У нічний час фарба світиться м'яким світлом і виділить продукт серед інших.

Ідеї з оформлення продукції фарбами AcmeLight™ безмежні. Якщо захочете отримати більш детальну інформацію або ж відразу зробити свою продукцію яскравіше телефонуйте нашим sales-менеджерам за порадою )